۹ ایده بازاریابی پیامکی در مورد تعطیلات تابستانی

۹ ایده بازاریابی پیامکی در مورد تعطیلات تابستانی
19 اردیبهشت 1395
15:36

ایده بزرگ بازاریابی پیامکی اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اکثر افراد معتقند که بازاریابی فصلی می تواند در دستیابی به اهداف شان نقش به سزایی داشته باشد. یکی از بهترین فصل های فروش در سال، تابستان است. اکنون مروری بر بازاریابی پیامکی در فصل تابستان خواهیم داشت که در بهبود کسب و کار به شما کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید ...

در نظر گرفتن آب و هوا

کسب و کارها باید در طول سال استراتژی بازاریابی پیامکی خود را متناسب با تغییرات محیطی و آب و هوایی نیز تنظیم کنند. آب و هوا نقش بسیار مهمی در چگونگی فروش محصولات بازی می کند. برای مثال در طول فصل تابستان به دلیل گرم بودن هوا مصرف بستنی بسیار افزایش میابد. مشابه با این مورد تمامی کسب و کارها می توانند خود را با شرایط وفق دهند و به فروش بهتری دست یابند.

تخفیف های خانوادگی

در طول فصل تابستان بچه ها در تعطیلات به سر می برند و هم چنین خانواده ها می توانند مرخصی کاری بگیرند. پس بهترین زمان برای استفاده از بازاریابی پیامکی با در نظر گرفتن خانواده ها می باشد. شما می توانید تخفیف هایی برای خریدهای گروهی و خانوادگی پیشنهاد دهید. بدین ترتیب می توانید حجم زیاد مشتریان را مشاهده کنید.

فعالیت های متفاوت

تابستان زمانی است که جوانان و بزرگسالان هر دو در بسیاری از فعالیت ها شرکت می کنند. برنامه بازاریابی پیامکی شما باید بر فراهم کردن آنچه مشتریان می خواهند، تمرکز کند. شما می توانید حتی با کسب و کارهای دیگر نیز وارد همکاری شوید، برای مثال به مشتریانی که بیش ترین خرید را از مغازه شما داشته اند، بلیط های رایگان شهر بازی هدیه دهید.

فعالیت های ورزشی

بیش تر افراد ماه های تابستان خود را با بهترین فعالیت های ورزشی پر کرده اند. شما باید هم چنین این نکته را در نظر داشته باشید که چه زمانی برنامه بازاریابی پیامکی خود را اجرا کنید. سعی کنید به نحوی با ورزش هایی که مشتریان شما به آن علاقه مند هستند ارتباط برقرار کنید.

تخفیف های سورپرایز کننده

سعی کنید در طول تابستان با دادن هدایا به مشتریان خود، آن ها را سورپرایز کنید. برای مثال یک برنامه قرعه کشی ترتیب دهید و دو بلیط برای یک سفر رویایی به برنده  گان جایزه دهید. این کار باعث خواهد شد که به پیشرفت شرکت و کسب و کار شما کمک شایانی کند و دید مثبتی از شما به جای بگذارد.

در نظر گرفتن مناسبت های خاص

در فصل تابستان مناسبت های بسیار خاصی وجود دارد. از این روزها به عنوان فرصتی برای رشد و ترقی کسب وکار خود استفاده کنید. ارسال پیامک و استفاده از بازاریابی پیامکی در روزهای خاص احساس بسیار خوبی در مشتریان ایجاد می کند و آن ها درک خواهند کرد که چقدر برای شما مهم و با ارزش هستند.

مسابقات عکاسی

از بازاریابی پیامکی برای اطلاع رسانی مسابقات عکاسی استفاده کنید. تابستان زمانی است که افراد به دنبال استراحت، خوش گذرانی و تفریح هستند. بنابراین سعی کنید مشتریان بیش تری را با ایده هایی در رابطه با کارهای جذاب برای مثال مسابقات عکاسی جذب کنید.

فیلم های سینمایی

به یاد داشته باشید که فصل تابستان زمان گذراندن تعطیلات به همراه خانواده است. بنابراین از این نکته به منظور پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید و در ازای خرید مشتریان به آن ها بلیط های رایگان سینما هدیه دهید. سعی کنید فیلم هایی را انتخاب کنید که تعداد بازدید کنندگان بیش تری دارد و یا بلیط آن به سختی به دست می آید. این خود باعث ایجاد انکیزه ی قوی در مشتریان برای خرید از مغازه شما می شود و فروش را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد.

استفاده از محصولات شرکت های خاص

شما می توانید نام و برند کسب و کار خود را بر محصولات شرکت های دیگر مانند بلوز، کلاه و یا کیف های مسافرتی و ... درج کنید و در ازای خرید مشتریان به آن ها هدیه دهید. هم چنین با استفاده از پیشنهاد محصولات شرکت های خاص در بازاریابی پیامکی به افزایش تعداد مشتریان خود خواهید رسید. چرا که مشتریان واقعا از اجناس شخصی مانند بلوز و ... استقبال زیادی می کنند.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.