۳ نکته کلیدی استفاده از بازاریابی پیامکی به منظور بهبود در کسب و کار

۳ نکته کلیدی استفاده از بازاریابی پیامکی به منظور بهبود در کسب و کار
19 اردیبهشت 1395
15:11

در گذشته استفاده از تلفن همراه در محیط کار ممکن بود برای شما دردسرهایی را ایجاد کند و مدیر را به مخاطره بیندازد. اما با گذشت زمان تغییرات بسیاری به وجود آمده است. به دلیل این که استفاده از تلفن همراه در محیط کار بسیار رواج پیدا کرده است، تعداد زیادی از کسب و کارها تحقیقات گسترده ای را در رابطه با چگونگی استفاده از این ابزار منحصر به فرد در جهت بهبود کسب و کار خود، آغاز کرده اند.

به کمک بازاریابی پیام کوتاه می توان فرآیندهای اداری را به راحتی در محل کار انجام داد.

این روزها تبلت ها و تلفن های همراه به منظور آسان نمودن مدیریت پروژه، بهبود همکاری بین کارکنان و صرفه جویی در زمان اجرای فرآیندهای اداری به وفور در کسب و کارها استفاده می شوند. اگر شما علاقه مند به استفاده از تلفن همراه به عنوان یک ابزار در محیط کار خود هستید در ادامه سه نکته کلیدی برای شروع کار با پیام های کوتاه به منظور بهبود کسب و کار شما آورده شده است :

آسان نمودن برنامه ریزی و زمان بندی قرارهای ملاقات :

آیا شما اغلب برنامه ریزی جلسات و ملاقات های کارکنان را انجام می دهید؟ اگر بله، می دانید که اگر بخواهید از طریق ایمیل جلسات و قرارهای ملاقات بین کارمندان را تنظیم کنید، زمان زیادی صرف خواهد شد تا تمامی افراد ایمیل های خود را چک کرده و پاسخ دهند. بازاریابی پیلم کوتاه می تواند به منظور آسان نمودن فرآیند زمان بندی ملاقات های بین کارمندان مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال اگر جلسات شما به طور معمول در روزهای پنج شنبه و یا جمعه برگزار می گردد، شما می توانید به سرعت از طریق بازاریابی پیام کوتاه از شرکت کنندگان در جلسه نظرسنجی کنید و ببینید بهترین روز برای آن ها چه روزی می باشد. به دلیل این که اکثر افراد دارای تلفن همراه هستند و تمامی پیام های کوتاه تا سه دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند، پس زمان بندی قرارهای ملاقات از طریق پیام کوتاه بسیار سریع تر از ایمیل انجام می شود. اگر روند ارتباط با کارکنان از طریق ایمیل نا امید کننده است، پیام کوتاه و استفاده از بازاریابی پیامکی می تواند جایگزین شود.

یادآوری قرارهای ملاقات

آیا تاکنون برای جلسه و یا کنفرانس برنامه ریزی کرده اید و سپس زمان آن را فراموش کرده باشید؟ گاهی اوقات آن چنان در یک پروژه پیچیده غرق می شوید که زمان تحویل آن را از یاد می برید و یا ممکن است به طور کاملاً تصادفی فراموش کنید که در تقویم خود جلسه و یا قرار ملاقات خود را یادداشت کنید. بازاریابی پیامکی به منظور یادآوری جلسات و قرارهای ملاقات کارمندان مورد استفاده قرا می گیرد. این کار می تواند از طریق راه های مختلفی انجام گیرد. بعضی از شرکت ها ممکن است برای کارکنان خود یک پیام در صبح به منظور یادآوری برنامه های روزانه آن ها ارسال کنند و یا اگر چندین جلسه مهم در روز وجود دارد، می توان مدتی قبل از شروع هر جلسه پیامی را برای یادآوری ارسال کرد. به این ترتیب می توانید به راحتی کسب و کار خود را در مسیر رو به رشد قرار دهید و تعداد جلسات از دست رفته را کاهش دهید.

ابزار ارتباطی

آیا کارکنان شما در ساختمان های متفاوتی مشغول به کار هستند و یا کسب و کار شما دارای شعب متفاوتی است؟ اگر بله، پیام کوتاه می تواند در جهت بهبود ارتباطات بین کارمندان که در ناحیه های متفاوتی مشغول به کار هستند، بسیار مؤثر و مفید باشد. برای مثال اگر شرکت شما روی یک پروژه کار می کند و کارکنان در جاده در حال اجرای پروژه هستند به راحتی به کمک پیام کوتاه می توان روند اجرای پروژه را با اعضای تیم به اشتراک گذاشت و پاسخ سؤالات خود را به سرعت دریافت کرد. این مورد مخصوصاً در مواردی که اعضای تیم اکثر اوقات در سفر هستند بسیار مفید است. پیام کوتاه راهی بسیار سریع و ساده برای به روز نگه داشتن تمامی افراد از آن چه که در پروژه اتفاق می افتد است.

بازاریابی پیام کوتاه می تواند به منظور آگاه کردن افراد از وقایع، هنگامی که آن ها در سفر هستند، استفاده گردد.

اکثر افراد از تلفن های همراه خود برای در ارتباط ماندن با تمامی جهان استفاده می کنند، این ابزار در محیط های  کاری بسیار محبوب تر است. گروه های کاری به منظور راحت کردن فرآیند زمان بندی، یادآوری جلسات قرار ملاقات به کارکنان و بهبود ارتباط بین کارمندان و افزایش همکاری بین کارمندان که روی یک پروژه کار می کنند، از این ابزار قدرتمند استفاده می کنند. اگر در مورد این که تا چه  اندازه بازاریابی پیام کوتاه می تواند برای کسب و کار شما سود آور باشد همین حالا با radinsms تماس بگیرید و از سرویس های پیام کوتاه استفاده کنید.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.