کاربرد پیامک در سوپرمارکت و خرده فروشی

کاربرد پیامک در سوپرمارکت و خرده فروشی
19 اردیبهشت 1395
16:17

امروزه با تغییر و تحول در روش های مشتری مداری و با سرعت چشمگیر پیشرفت تکنولوژی, عدم تطبیق کسب و کار با تغییرات  به معنای عقب ماندن از رقبا و کاهش سودآوری است . به گونه ای که امروزه تنها راه جذب مشتری افزایش کمیت و کیفت خدمات و ارائه پیشنهادات جذاب و جدید به مشتریان است. پنل پیامک یکی از تاثیر گذارترین راه ها برای جذب مشتری و ارتباط با مشتریان است. با ارسال پیامک به سادگی و سهولت مشتریان را در جریان محصولات جدید خود, تخفیف های ارائه شده و... قرار دهید. برای درک بیشتر اهمیت پیامک در افزایش بازدهی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پیامک ابزاری نوین برای بازاریابی

ارسال پیامک بهترین شیوه برای مطلع کردن افراد از مزایا و خدمات سوپرمارکت شماست. با بازاریابی از طریق موبایل استراتژی مارکتینگ خود را بهبود دهید و تکمیل کنید. با ارائه تخفیف از طریق پیامک و تبلیغ و بازتاب گسترده آن در منظقه به سرعت شاهد افزایش تعداد مشتریان و افزایش درآمد خود باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا با ارسال گسترده پیامک به ساکنان مستقر در محدوده سوپرمارکت  آنها را را از اجناس و خدمات کسب و کار خود آگاه کنید و  در مدت کوتاهی مشتریان خود را افزایش دهید. همچنین شما می توانید هنگام خرید از مشتری درخواست کنید تا فرمی که شامل شماره همراه آنهاست را پرکنند. سپس به تدریج شما دارای یک بانک اطلاعاتی از مشتریان خود هستید.پس از آن قادر خواهید بود تا مشتریان را به طور دائم در جریان حراج ها,تخفیف ها, وقایع و... قرار دهید.  

ارائه کوپن تخفیف و پیشنهاد ویژه

حتما تا کنون پیشهاد خرید ویژه همچون" یکی بخر دو تا ببر " پیشنهاد آف و حراج سالیانه را دیده و شنیده اید. ارائه کوپن تخفیف از طریق پیامک یکی از موثرترین روش ها در جذب مشتری و تشویق آنها به خرید است. با ارسال پیامکی این کوپن ها هم به مشتریان فعلی و هم به کسانی که تاکنون از شما خرید نداشته اند پیشنهاد خرید همراه با تخفیف را ارائه دهید.این روش باعث میشود تا در رقابت با بازارهای رقیب یگ گام پیش باشید. با ارائه این پیشنهادات و ارائه قیمت های منطقی و گاه پایین تر از سایر سوپر مارکت ها و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک از مشاهده  صف های طولانی ورود مشتریان به سوپر مارکت خود شگفت زده خواهید شد! در ادامه به برخی دیگر از کاربردهای پیامک در سوپرمارکت ها و خرده فروشی ها اشاره می کنیم.  

معرفی محصولات

محصولات جدید موجود در سوپرمارکت و خرده فروشی را به مشتریان ارسال کنید و آنها را در جریان تازه ترین محصولات قرار دهید.همچنین اطلاعات لازم در مورد زمان تحویل کالا را به مشتریان ارسال کنید.

 

یادآوری

با ارائه پیامک مشتریان را از زمان و مبلغ تسویه حساب آگاه کنید.

 

تشکر

از طریق پیامک از مشتریان خوش حساب و یا از مشتریانی که به طور مداوم خریدار محصولات شما بوده اند تشکر کنید و خاطره ای خوش از کار خود به جا گذارید.این روش به شکل غیر مستقیم در جذب مشتری موثر است.  

ارتباط مشتری با شما

از سوی دیگر مشتری نیز می تواند از طریق پیامک با شما در تماس باشد واطاعاتی همچون موجودی کالا, رزرو کالا و...را از طریق پیامک دریافت کنند.حتی مشتری میتوانید از این روش به راحتی محصول خود را سفارش دهد.   سامانه پیامک رادین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید مشتریان بیشتری جذب کنید و درآمد خود را افزایش دهید,پیامک راهی سریع, مطمئن و موثر  در جذب و جلب رضایت مشتریان است و به رشد و توسعه تجارت شما کمک می کند. پنل پیامک رادین با تجربه و تخصص کافی,برای ارائه خدمات منحصر به فرد و مطمئن در کنار شما کسبه محترم خواهد بود و به شما کمک می کند تا تعداد مشتریان خود را افزایش دهید ,رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنید و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و به طور موثر و مداوم با مشتریان در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.