وبلاگ

وبلاگ

19 اردیبهشت 1395
16:19

انتخاب ابزار ارتباطی متناسب با گروه های هدف در تبلیغات نقشی اساسی در موفقیت تبلیغات و جذب مشتری دارد.در واقع شرایط و جامعه هدف ابزارهای تبلیغاتی مختلفی را اقتضا می کنند.در گیم نت ها قسمت عمده مشتریان را نوجوانان و جوانان 11 الی 20 سال تشکیل می دهند.در این گروه سنی تلفن همراه محبوب ترین ابزار ارتباطی تلقی می شود.همچنین گیم نت یک کسب و کار محلی است,یعنی بخش اعظم مشتریان همان ساکنان افراد نزدیک در گیم نت هستند.از این رو برای جذب مشتری با حداکثر بازدهی لازم است تا تبلیغاتی را برگزینیم که عمده مخاطبان آن اطرافیان و ساکنین نزدیک به گیم نت...

19 اردیبهشت 1395
16:17

امروزه با تغییر و تحول در روش های مشتری مداری و با سرعت چشمگیر پیشرفت تکنولوژی, عدم تطبیق کسب و کار با تغییرات به معنای عقب ماندن از رقبا و کاهش سودآوری است . به گونه ای که امروزه تنها راه جذب مشتری افزایش کمیت و کیفت خدمات و ارائه پیشنهادات جذاب و جدید به مشتریان است. پنل پیامک یکی از تاثیر گذارترین راه ها برای جذب مشتری و ارتباط با مشتریان است. با ارسال پیامک به سادگی و سهولت مشتریان را در جریان محصولات جدید خود, تخفیف های ارائه شده و... قرار دهید. برای درک بیشتر اهمیت پیامک در افزایش بازدهی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید....

19 اردیبهشت 1395
16:14

امروزه راهکارهای تبلیغاتی بسیار زیادی برای کسب و کار شما وجود دارد روش هایی پرهزینه و غیر هدفمند که ممکن است دفعات زیادی این روش ها را امتحان کرده باشید و نه تنها نتیجه ی مناسبی نگرفته اید بلکه هزینه تبلیغات را هم هدر داده اید . این روش ها میتوانند : تبیلغات محیطی , تلویزیونی , روزنامه و مجلات و یا ... باشند . در این روش از تبلیغات اشخاص زیادی تبلیغات شما را خواهند دید ولی شاید مشتری هدف شما این دسته از افراد نباشند ! پس بازدهی مناسبی نخواهید دید و در نتیجه هزینه ی شما صرف تبلیغات غیر هدفمند شده است . در ادامه این مقاله انواع تبلیغات...

19 اردیبهشت 1395
16:02

بی شک می توان گفت بازاریابی پیامکی بهترین ابزار بازاریابی قرن 21 به شمار می آید. کسب و کارهای زیادی از جمله رستوران ها در حال حاضر از مزایای بازاریابی پیامکی بهره مند می شوند. آمارهای به دست آمده از موفقیت رستوران ها نشان می دهد که بازاریابی پیامکی سودآور است و تمامی کسب و کارها به کمک آن می توانند به موفقیت قابل توجهی دست یابند. اخیراً هیچ ابزار بازاریابی وجود ندارد که صاحبان رستوران ها بتوانند مانند بازاریابی پیامکی فعالیت های بازاریابی شان را کنترل کنند. اما در حال حاضر با پیشرفت در تکنولوژی و فناوری شما می توانید به سرعت به...

19 اردیبهشت 1395
15:56

با استفاده از سرویس ارسال از طریق آنتن های ایرانسل شما می توانید به موبایل های حاضر فعال در دکل ها و آنتن های ایرانسل منطقه مورد نظر خود پیام های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید. پیش از این فقط امکان ارسال پیامک به موبایل هایی که در یک منطقه خاص جغرافیایی که قبوض آنها توزیع می گردید (بر اساس کد پستی) و فقط برای همراه اول میسر بود که طی قرارداد منعقده بین شرکت رادین اس ام اس و شرکت ایرانسل از این پس می توانید به موبایل های حاضر در منطقه مورد نظر خود پیامک ارسال نموده و تبلیغات اس ام اسی انجام دهید. در روش BTS ارسال پیامک بر اساس شماره...

1234»