کاربرد پنل اس ام اس در گاراژها و تعمیرگاه های اتومبیل

کاربرد پنل اس ام اس در گاراژها و تعمیرگاه های اتومبیل
19 اردیبهشت 1395
15:09

اگر شما صاحب یک گاراژ تعمیر اتومبیل هستید آیا فکر نمی کنید که راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید شرکت خود و خدماتی که ارائه می کنید را به افرادی که در نزدیکی خود قرار دارند، معرفی کنید و کسب و کار خود را بهبود دهید. از استفاده از رسانه های اجتماعی گرفته تا خدمات بازاریابی پیام کوتاه ، همگی فرصت های زیادی را در اختیار کسب و کار شما قرار می دهند تا بتوانید به راحتی به یکی از مشهورترین قطب ها در منطقه خود تبدیل شوید و به تعداد زیادی مشتری که همراه شما خواهند ماند دست یابید. بازاریابی پیامکی یکی از جدیدترین روش های بازاریابی است که اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما نکته حائز اهمیت این که در عین تازگی کسب و کارهای بسیاری از جمله گاراژها و تعمیرگاه های اتومبیل می توانند از فوائد آن بهره ببرند.

ارسال پیام برای مشتریان هنگامی که اتومبیل ان ها آماده است

چه راهی بهتر از این که پس از آماده شدن وسیله نقلیه مشتریان از طریق پیام کوتاه آن ها را  مطلع سازیم؟ مطمئناً با این کار لبخند را بر صورت مشتریان خود می نشانید و به دلیل اینکه پیام را به تلفن همراه آن ها ارسال می کنید، آن ها مطمئن هستند که بدون توجه به مکان، موقعیتی که در آن قرار دارند و زمانی که پیام ارسال شده است، پیام را دریافت خواهند کرد.

ارسال تخفیف ها و کوپن های تخفیف در ازای خرید

تمامی افراد صرفه جویی در هزینه ها را دوست دارند. پس به ازای خریدی که از فروشگاه شما داشته اند، برای آن ها شرایطی در نظر بگیرید که بسیار جالب باشد. برای مثال شما می توانید به آن ها تنطیم باد تایر رایگان پیشنهاد دهید و یا تعویض روغن خودرو را در ازای دریافت پول بسیار کمی برای آن ها انجام دهید.

یادآوری به  مشتریان در مورد بررسی های فصلی خودرو

به کمک بازاریابی پیامکی به راحتی می توانید بررسی و تعمیرهای فصلی اتومبیل را به مشتریان خود یادآوری کنید و در مورد اهمیت آن برای آن ها توضیح دهید. این بررسی ها به حفظ طول عمر اتومبیل کمک بسیاری می کند و هم چنین میزان پولی که افراد بدین منظور صرف خواهند کرد را کاهش خواهد داد. زمانی که بررسی و چکاپ سالانه خودرو فرا می رسد به کمک پیام کوتاه به مشتریان خود یادآوری  کنید و کمک کنید تا ماشین خود را در شرایط عالی نگه داری کنند.

مدیریت شرایط بحرانی

اکثر شرکت ها فرصت زمانی کوتاه دارند. اگر شما نیز در این دسته قرار گرفته اید به کمک ارسال پیام کوتاه در طول این بازه زمانی کوتاه مشتریان زیادی به دست آورید. شما می توانید پیشنهاد تخفیف، پرداخت های اقساطی و ... بدهید و به این ترتیب در آن بازه زمانی کوتاه به خوبی زمان خود را مدیریت کرده و میزان سود دریافتی خود را افزایش دهید.

پیشنهاد شرایط های خاص و استثنایی

احساس کنید که در یک مسابقه و رقابت شدید شرکت کرده اید و می خواهید پیروز شوید. پیروزی شما در ازای فروش هر چه بیشتر محصولات شما است. آیا به زودی در فروشگاه خود به فروش عالی دست خواهید یافت؟ از بازاریابی پیامکی برای فروش محصولات خود استفاده کنید. بازاریابی پیامکی ابزار قدرتمندی در اطلاع رسانی است. هم چنین مطمئن شوید پیشنهاداتی که برای ارسال از طریق پیام کوتاه در نظر گرفته اید مواردی هستند که بسیار جالب و برای مشتری جذاب هستند.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.